UAB „NRD“ pradėjo vykdyti VĮ Registrų centras tvarkomų Teisinių registrų ir informacinių sistemų plėtros ir priežiūros paslaugų projektą

Šių metų vasario mėn. 13 dieną UAB „NRD“ pasirašė sutartį su VĮ Registrų centras dėl Teisinių registrų ir informacinių sistemų plėtros ir priežiūros paslaugų teikimo. Sutarties vertė – septyni šimtai septyniasdešimt keturi tūkstančiai eurų (774 000,00 Eur) be PVM.

Projektas apima šių registrų ir informacinių sistemų plėtros bei priežiūros paslaugas:

  • Lietuvos Respublikos hipotekos registro,
  • Testamentų registro,
  • Turto arešto aktų registro,
  • Vedybų sutarčių registro,
  • Sutarčių registro,
  • Įgaliojimų registro,
  • Neveiksnių ir ribotai veiksnių asmenų registro,
  • Politinių partijų narių sąrašų informacinės sistemos,
  • susijusių taikomųjų sistemų.

Projekto darbus, kurie bus vykdomi tris (3) metus, įgyvendins aštuoni (8) įvairių sričių UAB „NRD“ specialistai.

Susisiekite su mumis

Atsiųskite mums el. laišką naudodami žemiau esančią formą.
Atsiųskite mums el. laišką naudodami žemiau esančią formą.

    *Paspaudę „Siųsti“ sutinkate, kad Jūsų asmens duomenys (el. pašto adresas ir užklausoje pateikti duomenys) būtų renkami ir tvarkomi siekiant atsakyti į Jūsų pateiktą užklausą. Pagal Bendrovės privatumo politiką ši informacija bus saugoma tol, kol bus išnagrinėta užklausa, ir ne ilgiau nei 2 metus nuo jos pateikimo. Jūs visada galite atšaukti savo sutikimą el. paštu [email protected].