NRD sukurs vieningą socialinės paramos gavėjų registrą Tanzanijoje

Norway Registers Development AS kartu su UAB „NRD“ pasirašė 6 mėnesių trukmės, 480 tūkstančių JAV dolerių vertės (įskaitant išskaičiuojamąjį mokestį) sutartį su Tanzanijos Socialinės paramos fondu dėl vieningo socialinės paramos gavėjų registro sukūrimo.

Pagrindinis šio projekto tikslas yra sukurti ir įgyvendinti vieningą socialinės paramos gavėjų registrą (Unified Registry of Beneficiaries). Registras padės įgyvendinti Tanzanijos Trečiojo socialinės paramos fondo Našios socialinės apsaugos tinklo programą (TASAF III- PSSN), ir suteiks atspirtį kitoms suinteresuotoms šalis, kurios teiks panašią paramą. TASAF III skirtas gyvenantiems žemiau skurdo ribos (šiuo metu 33,6% gyventojų).

Projekto metu potencialių paramos gavėjų duomenų bazė bus praplėsta ir suintegruota su socialinės paramos fondo bei kitų suinteresuotų šalių sistemomis. Taip pat bus sukurta mobilioji aplikacija, kuri leis surinkti duomenis mobilųjų įrenginių pagalba, ir paruošta sąsaja su suinteresuotųjų šalių sistemomis.  Visa klasifikavimo informacija bus išmigruota iš dabartinių informacinių sistemų į naująjį registrą. Registras taip pat bus susietas su Nacionalinės asmens dokumentų tarnybos (National Identification Authority) ir Civilinio registro, bankroto bei socialinės rūpybos agentūros (Registration Insolvency and Trusteeship Agency) sistemomis.

Vartotojai iš įvairių organizacijų galės kreiptis į vieningą socialinės paramos gavėjų registrą ir gauti pagalbos gavėjų sąrašus, suformuotus pagal jiems reikalingus kriterijus. Tikimasi, kad registras suteiks atspirties tašką tiek esamoms, tiek būsimoms socialinės apsaugos programoms.  

 

Sutarties įgyvendinimui gautas Tarptautinės plėtros asociacijos (International Development Association) kreditas. Tanzanijos vyriausybė nuo 2000 įgyvendina Tanzanijos socialinės paramos fondo programą (TASAF). Šiuo metu vykdomas trečiasis programos etapas, kuris oficialiai prasidėjo 2012 metais. TASAF III tikslas yra „sudaryti vargingai gyvenančioms šeimoms sąlygas padidinti pajamas ir galimybes, gerinant vartojimą“.

 

Norway Registers Development AS (NRD AS) yra konsultacinė IT paslaugų ir pardavimo įmonė, kurios pagrindinė kompetencija – nacionalinių registrų ir kitų e. valdymo sprendimų vystymas. NRD apjungia gebėjimus, reikalingus sėkmingų verslo aplinkos gerinimo reformų besivystančiose šalyse įgyvendinimui, gaunant reikšmingus rezultatus, pripažįstamus vietos ir tarptautinės bendruomenės. NRD buvo įkurta Norvegijoje 1995 metais ir priklauso AB „INVL Technology“ portfeliui nuo 2011 m. Įmonė įgyvendina projektus daugiau nei 50-yje šalių visame pasaulyje ir vykdo kitų „INVL Technology“ porfelio bendrovių verslo plėtrą besivystančiose rinkose.

 

UAB „NRD“ yra Norway Registers Development AS dukterinė įmonė bei informacijos sistemų projektavimo ir plėtros kompetencijos centras. Nuo 1998 metų spalio „NRD“ specializuojasi verslo, valstybės, turto, hipotekų, licencijų, piliečių ir kitų registrų ir mokesčių informacinių sistemų projektavime ir kūrime. Integruotos paslaugos apima visą modernių registrų sistemų sukūrimo ir palaikymo ciklą, taip pat organizacijos pajėgumų stiprinimą ir kritinių operacijų palaikymą.

Susisiekite su mumis

Atsiųskite mums el. laišką naudodami žemiau esančią formą.
Atsiųskite mums el. laišką naudodami žemiau esančią formą.

    *Paspaudę „Siųsti“ sutinkate, kad Jūsų asmens duomenys (el. pašto adresas ir užklausoje pateikti duomenys) būtų renkami ir tvarkomi siekiant atsakyti į Jūsų pateiktą užklausą. Pagal Bendrovės privatumo politiką ši informacija bus saugoma tol, kol bus išnagrinėta užklausa, ir ne ilgiau nei 2 metus nuo jos pateikimo. Jūs visada galite atšaukti savo sutikimą el. paštu [email protected].