BAIP grupės įmonės modernizuos Burundžio Centrinio banko duomenų centro infrastruktūrą

Kritinės informacinių technologijų (IT) infrastruktūros įmonė UAB BAIP kartu su kitomis BAIP grupės įmonėmis Norway Registers Development AS ir Norway Registers Development East Africa Ltd pasirašė dvi sutartis su Burundžio Centriniu banku (BRB) bei Burundžio Finansinio ir privataus sektoriaus plėtros projektu (PSD). Pagal šias sutartis bus įgyvendinta Burundžio Centrinio Banko duomenų centro, palaikančio Nacionalinę mokėjimų sistemą bei Banko priežiūros taikomąsias programas, infrastruktūros modernizacija ir priežiūra.

Sutarties, pasirašytos su PSD, trukmė 11 mėn., o vertė siekia 2,45 mln. USD. Vėliau pradės galioti 5 metų trukmės, beveik 0,25mln. USD vertės priežiūros sutartis (1 metų garantinis ir 4 metų po garantinis laikotarpis), pasirašyta su Burundžio Centriniu Banku. Projektą finansuoja Pasaulio bankas.

Komentuodamas pasirašytas sutartis, BAIP, jungtinės veiklos vedančio partnerio, generalinis direktorius Gytis Umantas teigė, kad „ir projekto geografija – Rytų Afrika, ir projekto apimtis – kritinių IT infrastruktūros sprendimų architektūra ir įgyvendinimas, atitinka mūsų kompetenciją ir specializaciją. Rytų Afrikos klientai vis dažniau reikalauja kokybiškų, aukščiausių standartų paslaugų. Tai suteikė mums konkurencinį pranašumą ir mes pateisinsime Burundžio bendruomenės pasitikėjimą ir lūkesčius”, – pažymėjo G. Umantas

Naujoji platforma palaikys el. mokėjimų sistemą, Banko informacinę sistemą ir jų tarpusavio duomenų mainus. Taip pat sistema padės Burundžio Centriniam bankui apsikeisti duomenimis su išoriniais klientais – ministerijomis bei kitomis institucijomis.

“Burundžio Centrinio banko infrastruktūros modernizacija suteiks reikalingą postūmį viso finansinio ir bankinio sektoriaus vystymuisi šalyje”, komentavo Burundžio Centrinio banko viceprezidentas Melchior Wagara.

„Šis projektas pagerins finansinių paslaugų prieinamumą bei padidins elektroninių pavedimų greitį tarp bankų, verslų ir gyventojų, kas taip pat turės teigiamą įtaką visam verslo klimatui Burundyje”, -pabrėžė Louis Ndikumana, Burundžio Finansinio ir privataus sektoriaus plėtros projekto koordinatorius.

Projektas apima modernios duomenų centro infrastruktūros išvystymą, įskaitant įrangos pristatymą, projektavimą, montavimą ir priežiūrą ateinančius 5 metus. Taip pat bus įtvirtintos visos veiklos procedūros bei procesai, vyks centrinio Burundžio banko IT personalo mokymas ir žinių perdavimas, kad BRB galėtų savarankiškai teikti naujas paslaugas bei prižiūrėti susijusias technologijas.

Projektas bus įgyvendinamas trijose vietose: pagrindiniame duomenų centre BRB centriniame biure Bužumbūroje, avarinio atstatymo centre Ngozi filiale ir Gitega filiale – iš viso daugiau nei 500 darbo vietų. Avarinio atstatymo centras bus pajėgus užtikrinti sistemos atsparumą ir prieinamumą per kelias valandas. Nepaisant elektros tiekimo ir ryšio apribojimų, planuojamas 99,95% visų BRB sistemų ir kritinių veiklos taikomųjų programų pasiekiamumas.

Apie Burundžio Centrinį Banką
Centrinis Burundžio bankas (prancūzų k: Banque de la République du Burundi, BRB) buvo įkurtas 1966. Centrinis banko biuras yra Bužumbūroje, o du filialai – Gitega ir Ngozi miestuose. Daugiau informacijos: http://www.brb.bi/

Apie Burundžio Finansinio ir privataus sektoriaus plėtros projektą (PAGE/PSD)
Pasaulio Banko Tarptautinė vystymo asociacija (IDA) suteikė finansavimą Burundžio Respublikos vyriausybei, Finansinio ir privataus sektoriaus plėtros projekto (PSD) įgyvendinimui. Projektą tiesiogiai prižiūri Finansų ministerija.

Finansinio ir privataus sektoriaus plėtros projekto tikslas – Burundžio finansų sektoriaus sustiprinimas bei Burundžio verslo klimato pagerinimas. Keturi pagrindiniai projekto komponentai: (i) finansų sektoriaus modernizavimas; (ii) įmonių valdymo ir valstybinių įstaigų veiklos rodiklių pagerinimas; (iii) privataus sektoriaus įmonių reguliavimo aplinkos pagerinimas; ir (iv) projekto įgyvendinimas.
Daugiau informacijos: http://www.psd.bi/index.php

Susisiekite su mumis

Atsiųskite mums el. laišką naudodami žemiau esančią formą.
Atsiųskite mums el. laišką naudodami žemiau esančią formą.

    *Paspaudę „Siųsti“ sutinkate, kad Jūsų asmens duomenys (el. pašto adresas ir užklausoje pateikti duomenys) būtų renkami ir tvarkomi siekiant atsakyti į Jūsų pateiktą užklausą. Pagal Bendrovės privatumo politiką ši informacija bus saugoma tol, kol bus išnagrinėta užklausa, ir ne ilgiau nei 2 metus nuo jos pateikimo. Jūs visada galite atšaukti savo sutikimą el. paštu [email protected].