BAIP atnaujino kompiuterines darbo vietas SEB banke

Informacinių technologijų (IT) infrastruktūros paslaugų kompanija BAIP užbaigė didžiausio Lietuvoje komercinio SEB banko kompiuterinių darbo vietų migraciją iš „Windows XP“ į „Windows 7“ platformą. Migracija buvo įvykdyta visuose Lietuvoje veikiančiuose padaliniuose ir SEB grupės įmonėse, jos apimtis – 2000 kompiuterinių darbo vietų. Procesas buvo įvykdytas tiksliai pagal banko suplanuotą darbų grafiką, netrikdant darbuotojų veiklos.

Sėkmingai įgyvendinti darbai buvo numatyti praėjusiais metais pasirašytoje dvejų metų kompiuterinės technikos priežiūros paslaugų sutartyje, pagal kurią BAIP teikia visų Lietuvoje esančių SEB banko padalinių ir klientų aptarnavimo skyrių kompiuterinės technikos priežiūrą.

„Operatyvumas, profesionalus bendravimas ir iniciatyvumas yra būtini atliekant banko kompiuterinių darbo vietų priežiūrą. BAIP su kaupu patenkino mūsų lūkesčius ir ženkliai prisidėjo prie „Windows“ platformos atnaujinimo projekto sėkmės“, – sakė SEB banko Pagalbos verslui tarnybos ir finansų direktorius Jonas Iržikevičius.

„Projektas, įgyvendintas centrinėje būstinėje ir 46-iuose didžiausio šalies banko filialuose, patvirtina aukštas darbuotojų kompetencijas bei skatina toliau nuosekliai dirbti ir ieškoti efektyviausių sprendimų, atsižvelgiant į rinkos pokyčius“, – pabrėžė BAIP generalinis direktorius Gytis Umantas.

Pasak BAIP vadovo, prieš 3 metus priimtas sprendimas investuoti į IT paslaugų valdymo priemones ir nuosavų metodikų, paremtų ITIL ir ISO standartais, sukūrimą bei praktinį pritaikymą, pasiteisino. „Tai, kad vis daugiau didžiųjų Lietuvos verslo įmonių informacinių technologijų priežiūrą patiki BAIP, rodo, kad buvo priimtas teisingas strateginis sprendimas“, –  teigė BAIP vadovas.

Apie BAIP:

Kritinės IT infrastruktūros paslaugų bendrovė, kurios veikla apima IT infrastruktūros strategijos ir architektūros sprendimus, jiems įgyvendinti reikalingos programinės bei kompiuterinės įrangos tiekimus, IT saugos bei kritinės IT infrastruktūros aptarnavimo paslaugas. Bendrovė teikia pagalbą atliekant sudėtingas migracijas, diegiant sistemas bei atstatant duomenis ir užtikrina nenutrūkstamą procesų veiklą. Paslaugų procesai organizuojami pasitelkiant užklausų valdymo priemonę „IBM Tivoli Service Request Manager“ bei laikantis įdiegtų ISO 9000, ISO 14000 ir ISO 20000 standartų reikalavimų.

Susisiekite su mumis

Atsiųskite mums el. laišką naudodami žemiau esančią formą.
Atsiųskite mums el. laišką naudodami žemiau esančią formą.

    *Paspaudę „Siųsti“ sutinkate, kad Jūsų asmens duomenys (el. pašto adresas ir užklausoje pateikti duomenys) būtų renkami ir tvarkomi siekiant atsakyti į Jūsų pateiktą užklausą. Pagal Bendrovės privatumo politiką ši informacija bus saugoma tol, kol bus išnagrinėta užklausa, ir ne ilgiau nei 2 metus nuo jos pateikimo. Jūs visada galite atšaukti savo sutikimą el. paštu [email protected].