Informacinių technologijų (IT) infrastruktūros paslaugų kompanija BAIP užbaigė didžiausio Lietuvoje komercinio SEB banko kompiuterinių darbo vietų migraciją iš „Windows XP“ į „Windows 7“ platformą. Migracija buvo įvykdyta visuose Lietuvoje veikiančiuose padaliniuose ir SEB grupės įmonėse, jos apimtis – 2000 kompiuterinių darbo vietų. Procesas buvo įvykdytas tiksliai pagal banko suplanuotą darbų grafiką, netrikdant darbuotojų veiklos.
Sėkmingai įgyvendinti darbai buvo numatyti praėjusiais metais pasirašytoje dvejų metų kompiuterinės technikos priežiūros paslaugų sutartyje, pagal kurią BAIP teikia visų Lietuvoje esančių SEB banko padalinių ir klientų aptarnavimo skyrių kompiuterinės technikos priežiūrą.
„Operatyvumas, profesionalus bendravimas ir iniciatyvumas yra būtini atliekant banko kompiuterinių darbo vietų priežiūrą. BAIP su kaupu patenkino mūsų lūkesčius ir ženkliai prisidėjo prie „Windows“ platformos atnaujinimo projekto sėkmės“, – sakė SEB banko Pagalbos verslui tarnybos ir finansų direktorius Jonas Iržikevičius.
„Projektas, įgyvendintas centrinėje būstinėje ir 46-iuose didžiausio šalies banko filialuose, patvirtina aukštas darbuotojų kompetencijas bei skatina toliau nuosekliai dirbti ir ieškoti efektyviausių sprendimų, atsižvelgiant į rinkos pokyčius“, – pabrėžė BAIP generalinis direktorius Gytis Umantas.
Pasak BAIP vadovo, prieš 3 metus priimtas sprendimas investuoti į IT paslaugų valdymo priemones ir nuosavų metodikų, paremtų ITIL ir ISO standartais, sukūrimą bei praktinį pritaikymą, pasiteisino. „Tai, kad vis daugiau didžiųjų Lietuvos verslo įmonių informacinių technologijų priežiūrą patiki BAIP, rodo, kad buvo priimtas teisingas strateginis sprendimas“, – teigė BAIP vadovas.
Apie BAIP:
Kritinės IT infrastruktūros paslaugų bendrovė, kurios veikla apima IT infrastruktūros strategijos ir architektūros sprendimus, jiems įgyvendinti reikalingos programinės bei kompiuterinės įrangos tiekimus, IT saugos bei kritinės IT infrastruktūros aptarnavimo paslaugas. Bendrovė teikia pagalbą atliekant sudėtingas migracijas, diegiant sistemas bei atstatant duomenis ir užtikrina nenutrūkstamą procesų veiklą. Paslaugų procesai organizuojami pasitelkiant užklausų valdymo priemonę „IBM Tivoli Service Request Manager“ bei laikantis įdiegtų ISO 9000, ISO 14000 ir ISO 20000 standartų reikalavimų.